STREFA KONSULTANTKI AVON NIE DZIAŁA
Skoro trafiłaś bądź trafiłeś na naszą stronę
to prawdopodobnie masz problem z logowaniem się do Klubu Avon.
Najczęstszy przypadek to zapomnienie hasła, numeru personalnego bądź blokada konta.
Zapewne trafiając na naszą stronę pojawiało wiele pytań.
Dlaczego nie mogę się zalogować do AVON?
W jaki sposób odblokować konto AVON?
Jak odnowić konto Avon?
Jak odzyskać lub zmienić hasło do strefy konsultantki AVON?
AVON – jak odzyskać numer personalny?
Co robić, jeśli zapomniałam numeru personalnego AVON?
MAM DLA CIEBIE DOBRĄ WIADOMOŚĆ !
Dzięki nami zalogujesz się do swojego konta !
Odnowienie – odblokowanie konta AVON
SPOSÓB PIERWSZY !
Jak odzyskać lub zmienić hasło ?
Skorzystaj z opcji: „Nie pamiętam hasła” dostępnej w Klubie AVON
Szczegółowy opis poniżej.
SPOSÓB DRUGI !
Jak odnowić konto ?
Za pomocą poniższego przycisku przeniesiesz się do formularza.
Formularz jest przeznaczony dla osób, które nie składały zamówień powyżej 6 miesięcy.
SPOSÓB TRZECI !
Co zrobić gdy konto jest zablokowane bądź usunięte?
Jeśli powyższe sposoby nie rozwiązały Twojego problemu to niewątpliwie jedynym i ostatnim wyjściem będzie bezpośredni kontakt z Nami !
Prawdopodobnie zapomniałeś numeru personalnego, Twoje konto zostało zablokowane stałe, zostały podane błędne dane podczas rejestracji konta lub być może zgodnie z regulaminem Twoje konto jest usunięte (brak aktywności w ciągu ostatnich 12 miesięcy).
W związku z tym skorzystaj z formularza kontaktowego.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Zrobimy wszystko aby umożliwić Ci powrót do świata zakupów w AVON.
Nasze motto: „Rzeczy niemożliwe robimy od ręki, na cuda trzeba chwileczkę zaczekać”
PRZYWRÓCENIE KONTA - tzw. ostatnia deska ratunku.
Nie chcesz czekać ?
Skorzystaj z formularza i załóż nowe konto AVON !
PIERWSZE LOGOWANIE DO AVON
Zaloguj się na swoje konto AVON.
Do strefy konsultantki Avon może zalogować się tylko zarejestrowana Ambasadorka / Konsultantka Avon. W celu zalogowania przechodzimy na stronę Avon https://start.avon.pl/zaloz-konto-w-avon. Jeżeli jeszcze nie rejestrowałaś się w Avon (nie masz konta) możesz dołączyć do naszego zespołu zakładając konto na naszej stronie tutaj. Po rejestracji w Avon otrzymasz dane i możesz przystąpić do pierwszego logowania do Avon:
Na adres e-mail otrzymasz swój numer personalny konsultantki (login). Jako loginu możesz użyć także swojego adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym.
Na Twój numer telefonu (SMS) otrzymasz jednorazowe hasło.
Po pierwszym logowaniu zostaniesz poproszona o ustalenie nowego hasła.
Podsumowując Twoje konto jest już w pełni aktywne i możesz składać zamówienia w klubie Avon oraz korzystać z wszystkich przywilejów bycia konsultantką.
NUMER PERSONALNY AVON ZAPOMNIAŁAM – JAK ZMIENIĆ HASŁO DO KONTA AVON?
Zmień swoje hasło do strefy konsultantki AVON.
Problemy z logowaniem do strefy konsultantki Avou wynikają najczęściej z powodu podania nieprawidłowego loginu lub hasła. Pamiętaj, że Twój login to personalny numer konsultantki. Jeżeli go nie pamiętasz to użyj Swojego adresu e-mail podanego podczas rejestracji konta w Avon.
„Odblokowanie hasła konta AVON”
Jeżeli nie pamiętasz hasła do zalogowania się na swoje konto to w związku z tym wykonaj poniższe czynności :
po pierwsze – wejdź na stronę logowania do strefy konsultantki Avon tutaj
po drugie – kliknij na link “Nie pamiętam hasła”
następnie wpisz swój numer personalny lub e-mail podany podczas rejestracji konta w Avon oraz wybierz gdzie ma trafić nowe tymczasowe hasło (na Twój numer telefonu czy adres e-mail)
na zakończenie – kliknij “Wyślij”.
Po wykonaniu powyższych czynności ponownie otwórz stronę logowania i wpisz nr personalny oraz nowe tymczasowe hasło, które zostało dostarczone na adres e-mail lub nr telefonu. Po chwili będzie wymagane podanie nowego hasła, które będzie służyło do logowania się w klubie Avon.