STREFA KONSULTANTKI AVON NIE DZIAŁA

Skoro trafiłaś bądź trafiłeś na naszą stronę
to prawdopodobnie masz problem z logowaniem się do Klubu Avon.

Najczęstszy przypadek to zapomnienie hasła, numeru personalnego bądź blokada konta.

Zapewne trafiając na naszą stronę pojawiało wiele pytań.

Dlaczego nie mogę się zalogować do AVON?
W jaki sposób odblokować konto AVON?
Jak odnowić konto Avon?

Jak odzyskać lub zmienić hasło do strefy konsultantki AVON?
AVON – jak odzyskać numer personalny?
Co robić, jeśli zapomniałam numeru personalnego AVON?

 

MAM DLA CIEBIE DOBRĄ WIADOMOŚĆ !

Dzięki nami zalogujesz się do swojego konta !

PROBLEM Z ZALOGOWANIEM SIĘ DO AVON

Odnowienie – odblokowanie konta AVON

SPOSÓB PIERWSZY !

Jak odzyskać lub zmienić hasło ?

Skorzystaj z opcji: “Nie pamiętam hasła” dostępnej w Klubie AVON

Szczegółowy opis poniżej.

SPOSÓB DRUGI !

Jak odblokować lub odnowić konto ?

Za pomocą poniższego przycisku przeniesiesz się do formularza odnowienia lub odblokowania konta AVON. Formularz jest przeznaczony dla osób które nie składały zamówień powyżej 6 miesięcy.

SPOSÓB TRZECI !

Co zrobić gdy konto jest zablokowane bądź usunięte?

Jeśli powyższe sposoby nie rozwiązały Twojego problemu to niewątpliwie jedynym i ostatnim wyjściem będzie bezpośredni kontakt z Nami !
Prawdopodobnie zapomniałeś numeru personalnego, Twoje konto zostało zablokowane stałe, zostały podane błędne dane podczas rejestracji konta lub być może zgodnie z regulaminem Twoje konto jest usunięte (brak aktywności w ciągu ostatnich 12 miesięcy).

W związku z tym skorzystaj z formularza kontaktowego.
Skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak to możliwe.
Zrobimy wszystko aby umożliwić Ci powrót do świata zakupów w AVON.

Nasze motto: “Rzeczy niemożliwe robimy od ręki, na cuda trzeba chwileczkę zaczekać”

PRZYWRÓCENIE KONTA - tzw. ostatnia deska ratunku.

2 + 13 =

Nie chcesz czekać ?

Skorzystaj z formularza i załóż nowe konto AVON !

PIERWSZE LOGOWANIE DO AVON

Zaloguj się na swoje konto AVON.


Do strefy konsultantki Avon może zalogować się tylko zarejestrowana Ambasadorka / Konsultantka Avon. W celu zalogowania przechodzimy na stronę Avon
https://start.avon.pl/zaloz-konto-w-avon. Jeżeli jeszcze nie rejestrowałaś się w Avon (nie masz konta) możesz dołączyć do naszego zespołu zakładając konto na naszej stronie tutaj. Po rejestracji w Avon otrzymasz dane i możesz przystąpić do pierwszego logowania do Avon:

Na adres e-mail otrzymasz swój numer personalny konsultantki (login). Jako loginu możesz użyć także swojego adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym.

Na Twój numer telefonu (SMS) otrzymasz jednorazowe hasło.

Po pierwszym logowaniu zostaniesz poproszona o ustalenie nowego hasła.

Podsumowując Twoje konto jest już w pełni aktywne i możesz składać zamówienia w klubie Avon oraz korzystać z wszystkich przywilejów bycia konsultantką.

NUMER PERSONALNY AVON ZAPOMNIAŁAM – JAK ZMIENIĆ HASŁO DO KONTA AVON?

Zmień swoje hasło do strefy konsultantki AVON.

Problemy z logowaniem do strefy konsultantki Avou wynikają najczęściej z powodu podania nieprawidłowego loginu lub hasła. Pamiętaj, że Twój login to personalny numer konsultantki. Jeżeli go nie pamiętasz to użyj Swojego adresu e-mail podanego podczas rejestracji konta w Avon.

“Odblokowanie hasła konta AVON”
Jeżeli nie pamiętasz hasła do zalogowania się na swoje konto to w związku z tym wykonaj poniższe czynności :

po pierwsze – wejdź na stronę logowania do strefy konsultantki Avon tutaj

po drugie – kliknij na link “Nie pamiętam hasła”

następnie wpisz swój numer personalny lub e-mail podany podczas rejestracji konta w Avon oraz wybierz gdzie ma trafić nowe tymczasowe hasło (na Twój numer telefonu czy adres e-mail)

na zakończenie – kliknij “Wyślij”.

Po wykonaniu powyższych czynności ponownie otwórz stronę logowania i wpisz nr personalny oraz nowe tymczasowe hasło, które zostało dostarczone na adres e-mail lub nr telefonu. Po chwili będzie wymagane podanie nowego hasła, które będzie służyło do logowania się w klubie Avon.