Z aplikacją Avon On zwiększysz liczbę swoich klientów oraz wartość składanych zamówień
- Udostępnieniaj iKatalog jednym kliknięciem. Wysyłaj klientkom link do najnowszego katalogu i polecaj aktualne oferty.
- Twórz i udostępniaj posty w mediach społecznościowych. Korzystaj z materiałów z zakładki Social Sharing lub twórz własne.
- Dodawaj spersonalizowane rekomendacje oraz informacje o ofertach i kosmetykach wybieranych przez twoje klientki.
Dzięki Avon On możesz zostać Ekspertką Piękna Avon
-
Otrzymuj powiadomienia o ekskluzywnych ofertach.
-
Będziesz pierwsza, do której trafią najnowsze trendy i produkty Avon.
-
Będziesz zawsze poinformowana o najnowszych wydarzeniach dotyczących kampanii, zamawiania oraz dat doręczenia.
Aplikacja Avon On pomoże szybciej obsłużyć swoich klientów
Od teraz nie musisz…
- Poświęcać czasu, aby osobiście spotkać się z każdym klientem i ręcznie dostarczyć drukowany katalog.
- Spędzać czasu, zapisując szczegóły zamówienia od każdego klienta.
- Szukać linku do iKatalogu na stronie internetowej, w mailach, grupach itd.
Z Avon On możesz szybciej złożyć zamówienia
Złóż zamówienie, kiedy tylko chcesz… Kiedy czekasz na autobus lub kiedy pijesz poranną kawę.
ZACZNIJ KORZYSTAĆ Z AVON ON I BĄDŹ NA BIEŻĄCO
KROK PO KROKU – TAK TO DZIAŁA!
JAK DZIAŁA AVON ON ? SPRAWDŹ SAM !
NIE POSIADASZ JESZCZE LOGINU I HASŁA DO APLIKACJI ?
TO NIE PROBLEM !
KLIKNIJ „UTWÓRZ NOWE KONTO” I CIESZ SIĘ ZAKUPAMI W APLIKACJI AVON ON !
Jak pobrać aplikację Avon On?
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio z aplikacji Avon On. Wystarczy kliknąć Złoż zamówienie na Pulpicie lub w Menu.
Co to jest iKatalog i jak mogę z niego korzystać?
iKatalog to Twój ulubiony katalog Avon w interaktywnej wersji online pozwalający również na składanie zamówień. Przez iKatalog możesz złożyć zamówienie własne. Znajdziesz go w aplikacji Avon On w zakładce Social Sharing. Aby złożyć swoje własne zamówienie wystarczy, że klikniesz w okładkę iKatalogu. Największą zaletą jest to, że jest spersonalizowany, przypisany tylko Tobie, dlatego możesz udostępnić go swoim Klientkom i zbierać zamówienia jeszcze szybciej i wygodniej niż w tradycyjny sposób.
W jaki sposób udostępnić iKatalog Klientkom?
Korzystanie z iKatalogu w aplikacji Avon On jest proste i intuicyjne.
1. Aby udostępnić iKatalog przejdź do zakładki Social Sharing dostępnej w Menu aplikacji.
2. Kliknij w fioletową ikonkę udostępniania , która jest widoczna na okładce Katalogu.
3. Wybierz w jaki sposób chcesz wysłać link. Możesz to zrobić SMSem lub poprzez WhatsApp do konkretnych osób.
4. Możesz także udostępnić iKatalog w mediach społecznościowych np. na Facebooku lub innym portalu internetowym. Udostępniaj iKatalog, pozyskuj Klientki i zwiększaj swoje zyski!
W jaki sposób zrealizować zamówienie z iKatalogu?
Aby zrealizować zamówienie Klientki, wysłane do Ciebie przez iKatalog:
1. Przejdź w aplikacji na zakładkę Złóż Zamówienie.
2. Następnie wybierz opcję Z aakceptuj zamówienia Klientek.
3. Pamiętaj o dostawie bezpośrednio do Klientki. Dodając do zamówienia kod 99093 możesz zmienić dane odbiorcy paczki na dane Klienta . Dzięki temu Klientka otrzyma paczkę bezpośrednio do siebie, lub na wskazany punkt, a w paczce będzie czekać na Klientkę niespodzianka: Nowy Katalog i próbka naszego produktu.
Co zyskuję udostępniając iKatalog w internecie?
Udostępnianie spersonalizowanego iKatalogu w mediach społecznościowych i innych portalach internetowych daje Ci niepowtarzalną okazję do pozyskania nowych Klientek i szansę na zwiększenie zysków. Nie musisz być digitalowym guru, aby zwiększać swoją sprzedaż online. Korzystaj z iKatalogu i rozkochaj swoich znajomych w Avon.
Co to jest Social Sharing?
Social Sharing to biblioteka materiałów, które możesz wykorzystać do publikacji w mediach społecznościowych lub portalach internetowych do pozyskania nowych Klientek i zwiększenia swoich zysków. Social Sharing to miejsce, w którym znajdziesz ekskluzywne materiały, takie jak wideo czy zdjęcie, promujące nasze produkty, super nowości, a także markę Avon. Wykorzystaj dostępne materiały lub twórz własne i zwiększaj swoje zasięgi w mediach społecznościowych.
Jak korzystać z Social Sharing?
Social Sharing znajdziesz w aplikacji Avon On na Pulpicie lub w Menu/Social Sharing.
1. Zacznij od połączenia aplikacji Avon On ze swoim kontem Facebook. Dzięki temu udostępnisz post jednym kliknięciem. Przejdź do Menu > Ustawienia > Media społecznościowe i kliknij przycisk Połącz z Facebookiem. Jeśli masz na swoim telefonie aplikację Facebook, system poprosi Cię o potwierdzenie profilu, jeśli nie masz aplikacji, system poprosi Cię o zalogowanie. Jeśli dodatkowo jesteś administratorem grupy lub strony Facebook, aplikacja poprosi Cię o połączenie Avon On również ze stroną Facebook do czego zachęcamy.
2. Następnie wróć do Social Sharing. W każdej kampanii znajdziesz tam gotowe posty, które możesz publikować w swoich mediach społecznościowych. Przygotujemy dla Ciebie ciekawe wideo, zdjęcia, historie naszych produktów i naszej marki, inspiracje związane z misją Avon. Każdy post możesz w dowolny sposób edytować . Możesz zmienić opis, dodać hashtag, dodać link do iKatalogu, który opublikuje się wraz ze zdjęciem.
3. Jeśli masz aktywny e-sklep Avon będziesz mogła dodatkowo dodać do zdjęcia link do swojego spersonalizowanego e-sklepu Avon lub bezpośrednio do produktu , który widać na udostępnianym materiale. Gotowy post możesz udostępnić na Instagram lub Facebook. Możesz również zaplanować publikację w późniejszym czasie. Możesz również tworzyć swoje własne posty. Aby to zrobić kliknij przycisk + dostępny w prawym dolnym rogu w Social Sharing. Możesz dodać zdjęcia z galerii swojego telefonu lub zrobić sobie zdjęcie, dodać ramkę i udostępnić. Poznaj Avon na nowo !
Co zyskuję korzystając z materiałów Social Sharing?
Biblioteka Social Sharing daje Ci niepowtarzalną okazję, aby zbudować zaangażowanie wokół marki Avon, a tym samym do pozyskania nowych Klientów i zwiększenia zysków w Avon.
1. Nie musisz być digitalowym guru, aby zwiększyć swoją sprzedaż online. Połącz aplikację Avon On z kontem na Facebooku i udostępniaj ekskluzywne materiały i oferty dla Klientek.
2. W każdej kampanii masz do dyspozycji gotowe posty, które możesz publikować w swoich mediach społecznościowych.
3. Przygotujemy dla Ciebie ciekawe wideo, zdjęcia, historie naszych produktów i naszej marki, inspiracje związane z misją Avon.
4. Każdy post możesz w dowolny sposób edytować. Możesz zmienić opis, dodać hashtag, dodać link do iKatalogu, który opublikuje się wraz ze zdjęciem.
5. Jeśli masz aktywny e-sklep Avon będziesz mogła dodatkowo dodać do zdjęcia link do swojego spersonalizowanego E-sklepu Avon lub bezpośrednio do produktu , który widać na udostępnianym materiale. Gotowy post możesz udostępnić na Instagram lub Facebook. Możesz również zaplanować publikację w późniejszym czasie. Możesz również tworzyć swoje własne posty. Kliknij przycisk + dostępny w prawym dolnym rogu w Social Sharing. Możesz dodać zdjęcia z galerii swojego telefonu lub zrobić sobie zdjęcie, dodać ramkę i udostępnić. Poznaj Avon na nowo !
Zyskuj z Avon!