Avon ON – aplikacja dla konsultantki

AVON ON

Najważniejsze i niezbędne narzędzie Konsultantki Avon.

Pobierz aplikację, którą pokochasz ! 

AVON ON - google play

APP Store AVON ON

 

Z aplikacją Avon On zwiększysz liczbę swoich klientów oraz wartość składanych zamówień

  • Udostępnieniaj iKatalog  jednym kliknięciem. Wysyłaj klientkom link do najnowszego katalogu i polecaj aktualne oferty.
  • Twórz i udostępniaj posty w mediach społecznościowych. Korzystaj z materiałów z zakładki Social Sharing lub twórz własne.
  • Dodawaj spersonalizowane rekomendacje oraz informacje o ofertach i kosmetykach wybieranych przez twoje klientki.

Dzięki Avon On możesz zostać Ekspertką Piękna Avon

  • Otrzymuj powiadomienia o ekskluzywnych ofertach.
  • Będziesz pierwsza, do której trafią najnowsze trendy i produkty Avon.
  • Będziesz zawsze poinformowana o najnowszych wydarzeniach dotyczących kampanii, zamawiania oraz dat doręczenia.

Aplikacja Avon On pomoże szybciej obsłużyć swoich klientów

Od teraz nie musisz…

  • Poświęcać czasu, aby osobiście spotkać się z każdym klientem i ręcznie dostarczyć drukowany katalog.
  • Spędzać czasu, zapisując szczegóły zamówienia od każdego klienta.
  • Szukać linku do iKatalogu na stronie internetowej, w mailach, grupach itd.

Z Avon On możesz szybciej złożyć zamówienia

Złóż zamówienie, kiedy tylko chcesz… Kiedy czekasz na autobus lub kiedy pijesz poranną kawę.

ZACZNIJ KORZYSTAĆ Z AVON ON I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

KROK PO KROKU – TAK TO DZIAŁA!

JAK DZIAŁA AVON ON ? SPRAWDŹ SAM !

NIE POSIADASZ JESZCZE LOGINU I HASŁA DO APLIKACJI ?

TO NIE PROBLEM !

KLIKNIJ „UTWÓRZ NOWE KONTO” I CIESZ SIĘ ZAKUPAMI W APLIKACJI AVON ON !

Jak pobrać aplikację Avon On?

Aplikacja jest do pobrania z autoryzowanych sklepów Google Play >> oraz App Store >>

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio z aplikacji Avon On. Wystarczy kliknąć Złoż zamówienie na Pulpicie lub w Menu. 

Co to jest iKatalog i jak mogę z niego korzystać?

iKatalog to Twój ulubiony katalog Avon w interaktywnej wersji online pozwalający również na składanie zamówień. Przez iKatalog możesz złożyć zamówienie własne. Znajdziesz go w aplikacji Avon On w zakładce Social Sharing. Aby złożyć swoje własne zamówienie wystarczy, że klikniesz w okładkę iKatalogu. Największą zaletą jest to, że jest spersonalizowany, przypisany tylko Tobie, dlatego możesz udostępnić go swoim Klientkom i zbierać zamówienia jeszcze szybciej i wygodniej niż w tradycyjny sposób.

W jaki sposób udostępnić iKatalog Klientkom?

Korzystanie z iKatalogu w aplikacji Avon On jest proste i intuicyjne.
1. Aby udostępnić iKatalog przejdź do zakładki Social Sharing dostępnej w Menu aplikacji.
2. Kliknij w fioletową ikonkę udostępniania , która jest widoczna na okładce Katalogu.
3. Wybierz w jaki sposób chcesz wysłać link. Możesz to zrobić SMSem lub poprzez WhatsApp do konkretnych osób.
4. Możesz także udostępnić iKatalog w mediach społecznościowych np. na Facebooku lub innym portalu internetowym. Udostępniaj iKatalog, pozyskuj Klientki i zwiększaj swoje zyski!

W jaki sposób zrealizować zamówienie z iKatalogu?

Aby zrealizować zamówienie Klientki, wysłane do Ciebie przez iKatalog:
1. Przejdź w aplikacji na zakładkę Złóż Zamówienie.
2. Następnie wybierz opcję Z aakceptuj zamówienia Klientek.
3. Pamiętaj o dostawie bezpośrednio do Klientki. Dodając do zamówienia kod 99093 możesz zmienić dane odbiorcy paczki na dane Klienta . Dzięki temu Klientka otrzyma paczkę bezpośrednio do siebie, lub na wskazany punkt, a w paczce będzie czekać na Klientkę niespodzianka: Nowy Katalog i próbka naszego produktu.

Co zyskuję udostępniając iKatalog w internecie?

Udostępnianie spersonalizowanego iKatalogu w mediach społecznościowych i innych portalach internetowych daje Ci niepowtarzalną okazję do pozyskania nowych Klientek i szansę na zwiększenie zysków. Nie musisz być digitalowym guru, aby zwiększać swoją sprzedaż online. Korzystaj z iKatalogu i rozkochaj swoich znajomych w Avon.

Co to jest Social Sharing?

Social Sharing to biblioteka materiałów, które możesz wykorzystać do publikacji w mediach społecznościowych lub portalach internetowych do pozyskania nowych Klientek i zwiększenia swoich zysków. Social Sharing to miejsce, w którym znajdziesz ekskluzywne materiały, takie jak wideo czy zdjęcie, promujące nasze produkty, super nowości, a także markę Avon. Wykorzystaj dostępne materiały lub twórz własne i zwiększaj swoje zasięgi w mediach społecznościowych.

Jak korzystać z Social Sharing?

Social Sharing znajdziesz w aplikacji Avon On na Pulpicie lub w Menu/Social Sharing.

1. Zacznij od połączenia aplikacji Avon On ze swoim kontem Facebook. Dzięki temu udostępnisz post jednym kliknięciem. Przejdź do Menu > Ustawienia > Media społecznościowe i kliknij przycisk Połącz z Facebookiem. Jeśli masz na swoim telefonie aplikację Facebook, system poprosi Cię o potwierdzenie profilu, jeśli nie masz aplikacji, system poprosi Cię o zalogowanie. Jeśli dodatkowo jesteś administratorem grupy lub strony Facebook, aplikacja poprosi Cię o połączenie Avon On również ze stroną Facebook do czego zachęcamy.

2. Następnie wróć do Social Sharing. W każdej kampanii znajdziesz tam gotowe posty, które możesz publikować w swoich mediach społecznościowych. Przygotujemy dla Ciebie ciekawe wideo, zdjęcia, historie naszych produktów i naszej marki, inspiracje związane z misją Avon. Każdy post możesz w dowolny sposób edytować . Możesz zmienić opis, dodać hashtag, dodać link do iKatalogu, który opublikuje się wraz ze zdjęciem.

3. Jeśli masz aktywny e-sklep Avon będziesz mogła dodatkowo dodać do zdjęcia link do swojego spersonalizowanego e-sklepu Avon lub bezpośrednio do produktu , który widać na udostępnianym materiale. Gotowy post możesz udostępnić na Instagram lub Facebook. Możesz również zaplanować publikację w późniejszym czasie. Możesz również tworzyć swoje własne posty. Aby to zrobić kliknij przycisk + dostępny w prawym dolnym rogu w Social Sharing. Możesz dodać zdjęcia z galerii swojego telefonu lub zrobić sobie zdjęcie, dodać ramkę i udostępnić. Poznaj Avon na nowo !

Co zyskuję korzystając z materiałów Social Sharing?

Biblioteka Social Sharing daje Ci niepowtarzalną okazję, aby zbudować zaangażowanie wokół marki Avon, a tym samym do pozyskania nowych Klientów i zwiększenia zysków w Avon.

1. Nie musisz być digitalowym guru, aby zwiększyć swoją sprzedaż online. Połącz aplikację Avon On z kontem na Facebooku i udostępniaj ekskluzywne materiały i oferty dla Klientek.

2. W każdej kampanii masz do dyspozycji gotowe posty, które możesz publikować w swoich mediach społecznościowych.

3. Przygotujemy dla Ciebie ciekawe wideo, zdjęcia, historie naszych produktów i naszej marki, inspiracje związane z misją Avon.

4. Każdy post możesz w dowolny sposób edytować. Możesz zmienić opis, dodać hashtag, dodać link do iKatalogu, który opublikuje się wraz ze zdjęciem.

5. Jeśli masz aktywny e-sklep Avon będziesz mogła dodatkowo dodać do zdjęcia link do swojego spersonalizowanego E-sklepu Avon lub bezpośrednio do produktu , który widać na udostępnianym materiale. Gotowy post możesz udostępnić na Instagram lub Facebook. Możesz również zaplanować publikację w późniejszym czasie. Możesz również tworzyć swoje własne posty. Kliknij przycisk + dostępny w prawym dolnym rogu w Social Sharing. Możesz dodać zdjęcia z galerii swojego telefonu lub zrobić sobie zdjęcie, dodać ramkę i udostępnić. Poznaj Avon na nowo !

Zyskuj z Avon!

Źródło materiałów (zdjęcia, cyctay, opisy itp.) – Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. www.avon.pl
Jak skutecznie dorobić w Avon – 5 kroków do sukcesu

Jak skutecznie dorobić w Avon – 5 kroków do sukcesu

Czy zastanawiałaś się kiedyś, jak skutecznie dorobić, pracując z Avon? Ta popularna firma oferuje nie tylko wysokiej jakości produkty kosmetyczne, ale również szereg możliwości finansowych dla przedsiębiorczych osób. W tym artykule przedstawimy Ci 5 kluczowych kroków,...

Nowy dyrektor generalny Avon – Kristof Neirynck na czele firmy

Nowy dyrektor generalny Avon – Kristof Neirynck na czele firmy

Avon, ikona branży kosmetycznej, ogłosił niedawno kluczowe zmiany na stanowisku dyrektora generalnego. Od 1 stycznia 2024 roku, Kristof Neirynck, dotychczasowy globalny dyrektor ds. marketingu oraz dyrektor zarządzający na Europę Zachodnią, przejmie ster rządów w...