NIEUDANE LOGOWANIE W AVON

Odblokowanie hasła konta AVON.

Nie mogę się zalogować do Avon. Dlaczego?

Byłaś konsultantką Avon? Zastanawiasz się jak ponownie zalogować się na konto ?
Ostatnie zamówienie w Avon składałaś  ponad rok temu i okazało się, że Twoje konto konsultantki wygasło ?
A może zapomniałaś hasła bądź nr personalnego do konta ?

Dla nas to żaden problem !

Wypełnij formularz, zostań ponownie konsultantką i zamawiaj taniej.

SPOSÓB PIERWSZY !

Jak odnowić konto ?

Skorzystaj z formularza odnowienia konta ONLINE !
Dzięki niemu utworzysz ponownie konto.

Jeśli formularz wskazuje błędy skorzystaj ze sposobu drugiego.

Podpisując nową umowę z Avon uczestniczymy w programie powitalnym Twój Pewny Start, w którym znajduje się kolekcja kosmetyków o wartości 500 zł oraz możemy skorzystać z wszystkich przywilejów, które przysługują konsultantkom Avon.

SPOSÓB DRUGI !

Jak odblokować konto ?

Za pomocą poniższego formularza skontaktuj się z nami !

Do 24h pomożemy odblokować Twoje konto !

8 + 6 =

PIERWSZE LOGOWANIE DO AVON

Do strefy konsultantki Avon może zalogować się tylko zarejestrowana Ambasadorka / Konsultantka Avon.  W celu zalogowania przechodzimy na stronę Avon https://www2.pl.avon.com/pl-home. Jeżeli jeszcze nie rejestrowałaś się w Avon możesz dołączyć do naszego zespołu zakłądając konto na naszej stronie tutaj. Po rejestracji w Avon otrzymasz dane i możesz przeprowadzić pierwsze logowanie do Avon:

Na adres e-mail otrzymasz swój numer personalny konsultantki (login). Jako loginu możesz użyć także swojego adresu e-mail podanego w formularzu rejestracyjnym.

Na  Twój numer telefonu otrzymasz jednorazowe hasło

Po pierwszym logowaniu zostaniesz poproszona o ustalenie nowego hasła. Teraz Twoje konto jest w pełni aktywne i możesz składać już zamówienia w Avon i korzystać z wszystkich przywilejów bycia ambasadorką.

JAK ZMIENIĆ HASŁO DO KONTA AVON?

Problemy z logowaniem do strefy konsultantki Avon wynikają najczęściej z powodu podania nieprawidłowego loginu lub hasła. Pamiętaj, że Twój login to personalny numer konsultantki. Jeżeli go nie pamiętasz to użyj zamiast niego Twojego adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Avon.  

“Odblokowanie hasła konta AVON”
Jeżeli nie pamiętasz hasła do zalogowania się na swoje konto  wykonaj poniższe czynności :

  • wejdź na stronę logowania do strefy konsultantki Avon tutaj
  • kliknij na link “Nie pamiętam hasła”
  • następnie podaj swój numer personalny lub e-mail podany podczas rejestracji w Avon oraz wybierz czy nowe tymczasowe hasło chcesz otrzymać na Twój numer telefonu, czy adres e-mail i kliknij “Wyślij”.
  • następnie wpisz nowe tymczasowe hasło, które otrzymałaś na adres e-mail lub na telefon oraz podaj nowe hasło, które będzie służyło Ci do logowania się do Twojej strefy konsultantki Avon.